גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

פסח 2016 - תיבת נח

ארכיון תאריך: 21 אפריל 2016 - 30 אפריל 2016

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

אבי קושניר, שלישיית מה קשור, ציפי שביט, דנה פרידר,  אגם רודברג, שירן סנדל ועוד..

'תיבת נח' הוא מחזמר מקורי חדש המספר את סיפורו הנודע של נח. הסיפור התנ'כי אשר מופיע בספר בראשית, מתעורר כאן לחיים ומסופר כפי שלא סופר מעולם.
נח איש צדיק היה בדורותיו (אבי קושניר) בטוח שמכיוון שהוא צדיק - הצדק תמיד עימו.
משום כך הוא עסוק מבוקר ועד ערב לתקן את דרכיהם של תושבי הכפר שלו, אבל בעיקר את התנהגותם של שלושת בניו הפרועים: שם, חם, ויפת (שלישיית 'מה קשור'). נעמה, אשתו של נח (ציפי שביט), מנסה לשכנע את נח להתנהג כמו כל שאר בני זמנו - לרמות ולדאוג רק לעצמם ולמשפחותיהם. נח אינו מוכן להדמות למושל הכפר ובניו המושחתים.

יום אחד מקבל נח מסר מדהים. האל בכבודו ובעצמו משתף את נח בתכניתו לטהר את העולם מן החוטאים והרשעים, אך על מנת שהחיות ובני האדם ישרדו, על נח לבנות תיבה עצומה ולהעלות אליה זוגות זוגות מכל בעלי החיים, ולבסוף גם את בני משפחתו. 
נח מוטרד מכך שבניו עדיין רווקים. הוא מספר למשפחתו את המסר מן האל, ומצווה עליהם להשיג לעצמם נשים צדיקות תוך שבוע, אחרת יישארו לנצח ללא בת זוג. 
האחים ההמומים יוצאים למשימה, אבל נח מגלה שבנו שם, בחר בתור כלתו המיועדת את עדה (דנה פרידר), היא אחייניתו של מושל הכפר המושחת, הוא מסרב להעלות אותה על סיפון התיבה. 

למרות שנח שוקד על בניית התיבה, רוב הסובבים אותו אינם מאמינים נבואת הזעם שלו עתידה להתגשם. אך כשמתחיל לרדת גשם, והחיות מעפילות אל התיבה זוגות זוגות, כולם נתקפים בהלה ומתחננים אל נח שייתן להם אישור לעלות...

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter